undefinedundefined

wtorek, 6 września 2016

SPLIT - Trening dzielony, cz. II (opis+plany treningowe).


Trening dzielony jest treningiem, dzięki któremu jesteśmy w stanie znacząco poprawić swoje słabe partie mięśniowe. Praktykowany jest przez sporą rzeszę bywalców siłowni, również przez tych, którzy swoją przygodę z kulturystyką dopiero zaczynają. Często nie wiedzą oni, jakim planem zacząć ćwiczyć. Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej :)


3-dniowy SPLIT
  • Poniedziałek - Klatka piersiowa + Biceps + Łydki 
 -Klatka Piersiowa
1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4 serie RAMPA 10/8/6/4 powtórzeń, z progresją ciężaru
2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3 serie x 10 powtórzeń

sobota, 3 września 2016

SPLIT - Trening dzielony, cz. I (charakterystyka).



Trening dzielony jest systemem treningowym, który możemy zauważyć u większości bywalców siłowni. Często nawet poszczególne dni są wyznaczone na poszczególne partie, np. poniedziałek jest dniem klaty, a środa dniem pleców. Jednak, żeby ułożyć dobry plan tego typu, trzeba zgłębić wiedzę na jego temat.



     Na początek zdefiniujmy czym jest trening dzielony. Klasyczny split to trening, w którym
wykonujemy danego dnia jedną większą partię mięśniową i łączymy ją z mniejszymi. Tym systemem treningowym najczęściej trenujemy każdy mięsień raz w tygodniu, generując ogromną objętość w

czwartek, 1 września 2016

3 PROSTE metody na UTRATĘ TŁUSZCZU!

Droga po wymarzoną sylwetkę często jest bardzo długa i uciążliwa. Staramy się z całych sił o efekty, lecz często bezskutecznie, dodatkowo zostając niewolnikami efektu jojo. Recepty na sukces poszukujemy niczym świętego Graala, spodziewając się trudnych do
zrozumienia wskazówek, jednakże jest to znacznie prostsze, niż może się nam to wydawać.



1. Spożywaj mniej, niż potrzebujesz.


     Aby skutecznie chudnąć, jedną z metod jest wprowadzenie własnego organizmu w stan deficytu  
kalorycznego. Jednym słowem należy jeść mniej, aniżeli twoje ciało tego wymaga. Pozwoli mu to na