undefinedundefined

czwartek, 1 września 2016

3 PROSTE metody na UTRATĘ TŁUSZCZU!

Droga po wymarzoną sylwetkę często jest bardzo długa i uciążliwa. Staramy się z całych sił o efekty, lecz często bezskutecznie, dodatkowo zostając niewolnikami efektu jojo. Recepty na sukces poszukujemy niczym świętego Graala, spodziewając się trudnych do
zrozumienia wskazówek, jednakże jest to znacznie prostsze, niż może się nam to wydawać.



1. Spożywaj mniej, niż potrzebujesz.


     Aby skutecznie chudnąć, jedną z metod jest wprowadzenie własnego organizmu w stan deficytu  
kalorycznego. Jednym słowem należy jeść mniej, aniżeli twoje ciało tego wymaga. Pozwoli mu to na
kompensowanie braku pożywienia ze zgromadzonego tłuszczu i dzięki temu będziemy tracić zbędne kilogramy, ciesząc się z efektów. Zacznij od obliczenia własnego zapotrzebowania kalorycznego. Jak to zrobić dokładnie opisałem w moim artykule. ----> !KLIK!
     Jeśli ustalisz już pewien pułap kalorii, pozostań przy nim przez okres około 10 dni. Dowiesz się, na jaki poziomie jest twój metabolizm. Jeśli waga się nie zmienia - odejmij 300 kalorii. Tym zabiegiem wprowadzasz ciało w stan, w którym będzie korzystało z tłuszczu w ciele. Jeśli przez okres 10 dni waga nie spadła - pozostań na tym pułapie kalorycznym i kiedy nadejdzie okres stagnacji(przestaniesz chudnąć) - zmniejsz pulę kalorii o około 250.


2. Więcej się ruszaj! 


     Jest to drugi i równie skuteczny sposób utraty tkanki tłuszczowej. Dzięki wzmożonej aktywności wzrośnie zapotrzebowanie kaloryczne organizmu, co przy stałej, dotychczasowej podaży kalorycznej ustali deficyt kaloryczny i będziemy spalać tłuszcz. Na początek wystarczy 20-25 minut dodatkowej aktywności fizycznej, jak na przykład bieganie czy jazda na rolkach. Równie dobrze możesz do szkoły albo pracy dojeżdżać rowerem, a nie jak do tej pory samochodem - dzięki temu przepalisz większą ilość kalorii, wzrośnie twój wydatek energetyczny i utrata kilogramów będzie przyjemniejsza. Będziesz czuć się lepiej oraz będziesz miał lepszą wydolność organizmu. Same plusy, a to tylko jedna, mała zmiana.


3. Zwiększ podaż białka.


     Jest to bardzo istotny trik, który ułatwia nam utratę tkanki tłuszczowej, szczególnie w okresie stagnacji oraz kiedy chcemy przyspieszyć ten proces. Poprzez białko do organizmu dostarczamy identyczną pulę kalorii co w przypadku węglowodanów (4 kcal z 1g). Lecz białko jest makroskładnikiem, który ma wyższy efekt termiczny jedzenia(TEF) od węglowodanów czy tłuszczy. Nasze ciało do rozłożenia cząsteczki białka musi zużyć więcej energii, niż w przypadku węglowodanów czy tłuszczy. Dzięki zamianie proporcji makroskładników w naszej diecie wytworzymy deficyt kaloryczny i będziemy dalej tracić na wadze. prosty zabieg - Zwiększmy podaż białka do 2,5-3g na kg masy ciała, 0,7-0,8g tłuszczy na kg masy ciała, resztę niech stanowią węglowodany. Wzrośnie TEF oraz deficyt kaloryczny i będziemy dalej tracić na wadze.


Podsumowując, powyższe metody są banalne do wykonania, a potrafią uczynić niesamowite efekty w kwestii rekompozycji naszej sylwetki. Nie ma dróg na skróty i trzeba dawać z siebie wszystko, natomiast rozwiązania są najczęściej proste. Suma sumarum, let's work!